Thursday, February 23, 2012

suasana sunyi bak pekat malam....

assalamualaikum...
tanpa aku sedari, dunia di sekeliling aku begitu sunyi. kenapa? aku pun tak pasti. kawan-kawan aku pun merasa benda yang sama. mungkin salah satunya tanpa mas di sisi kami sekarang ni. sunyi lah tanpa kamu Masturah Md Ali. meh lah duduk rumah kami lagi... huhuhu 

semester ni pulak makin mencabar buat diri aku dan sahabat. micro-teaching, macro-teaching dan praktikal untuk tahun 2012 ni. aku rasa takut sangat. mungkin betul kata kawan aku "tak semua guru menjadi seorang pendidik kan" oohhh... aku ke salah satunya???

aku takut macam ko lah garfield..huhuhu
entahlah.. moga Allah SWT berikan aku kekuatan yang sepenuhnya untuk jalani liku-liku hidup yang makin sukar dan mencabar ni. moga aku terdorong ke arah kebenaran. Amin Ya Allah. wassalam..

No comments:

Post a Comment