Saturday, February 25, 2012

hang out with buddies...

assalamualaikum...

dah masuk tahun 3 kat UPSI baru kali pertama aku & buddies aku keluar sama-sama di sekitar Kuala Lumpur walaupun perjalanan antara UPSI ke Kuala Lumpur hanya memakan masa selama 1 jam sahaja. nak buat macam mana, buat apa yang lebih penting.. memandangkan lagi setahun je belajar, so we decided to hang out together before the graduation. adik ikah & adik shuhada juga hang out bersama. dorang dok belajar kat UKM. Jadi suasana jadi makin meriah dan happy sangat2. 

masa bershopping memang seronok walaupun memenatkan. naik lenguh kaki berjalan. mana tak ya, rambang mata tengok barang-barang murah,.hehehe pergi SOGO, Maiden Superstore, Jalan Masjid India, Jalan TAR & so on..

banyak juga lah belanja tapi hanya keperluan sahaja, nanti akhir semester kopak pulak.huhuhu.. harga yang dorang tawarkan agak berpatutan lah. sesuai untuk penduduk kota menghabiskan duit termasuk aku..huhuhu.. program tawar-menawar juga dijalankan untuk dapatkan harga sesuai dengan barang yang dibeli. memandangkan cuaca panas dan hujan sekejap je, jadi teramat sesuailah untuk warga kota keluar beramai-ramai untuk membeli belah dan menghitamkan. sesak sampai nak jalan pun susah tahu.. hehe..

banyak juga lah aku belanja semalam. 
antaranya, kasut (RM 20 je), seluar (RM 55 tapi dapat RM 50 sepasang), alat tulis dan buku (habiskan baucer 1 Malaysia tu..hehehe), pastu beli baju blouse sama warna / seragam untuk kami berempat..hehehe (RM 15 sahaja tahu, kalau kat kedai biasa agaknya cecah RM 35 kot). tapi yang best ye lagi, lepas penat berjalan, kami melepak bersama di Mc D. aku apa lagi, balun "HOT SPICEY DOUBLE CHICKEN MAC DELUXE"..huhu kenyang gile tahu. kuat juga aku makan kan2.huhu gemuk dah aku.huhuhu... 

lepas makan window shopping lagi, shopping punya shopping jumpa kawan UPSI juga. memang ramai yang turun semalam.. ada yang shopping, ada yang dating and so on.. dah penat aku berasak-asak dan menghabiskan duit, tepat jam 7.30 malam kami-kami bergerak pulang ke tempat masing.

namun pengakhirannya bukan begini.. ada sedikit bingkisan buat kalian semua. 
cekidaout!!!!















hah!!! dah habis dah cuci mata? jadi setakat ini jelah coretan tak berapa nak best dari aku. moga kita berjumpa lagi.. wassalam.. 

No comments:

Post a Comment