Saturday, February 11, 2012

lalalalalalala

assalamualaikum....

oh!!! my....
hai semua, moga hari anda ceria selalu. dah lama gak x update blog ni. last entry pon hari rabu kn? biasa lah, kehidupan sebagai suri rumahtangga my mom & dad buat aku lupa pasal blog ni. hari demi hari, tanpa aku sedar tinggal seminggu je lagi aku nak balik UPSI. kenapa cepat sangat dong!!! hurm... 1 week? pe yang aku nak buat aek. 1st of all, shopping lah kan & then date. huhu

happy2 gak tapi ada gak yang sedihnya kan. tapi malas lah nak cerita. yang penting take a deep breathe and chill dengan kehidupan aku ni. masalah tolak ketepi, selagi boleh selesai kita selesaikan dengan tenang sebab aku tahu Allah x akan bagi ujian lebih dari kemampuan hambaNya kan? biarlah seribu dugaan pun datang, Insya'Allah ada jalannya..huhuhu 

actually, i miss someone so much, countless... but who? u know, right? mungkin jauh kot. jauh di mata dekat di hati. dekat hati tapi terseksa diri...ayoyoyo, nak wat gano nie. tapi lepas aku baca buku Burhan Sodiq, aku tahu aku kena sabar, sabar tu separuh dari Iman kan. tulisan beliau buat aku sedar, banyak benda lagi yang aku kena ambil tahu, kena tekankan dalam hidup aku ni. berbaloi aku beli buku ni coz i know, i'm not alone anymore. Allah always and always beside me, never let me feel lonely and guide me to the right path. Insya'Allah. moga berkat kehidupan aku. doakan aku yer. wassalam.

which path i'll choose??

No comments:

Post a Comment