Saturday, February 4, 2012

rezeki... thanks, to all of you... (0_0)


ucapan syukur.. hanya itu yang aku
mampu ucapkan saat ini, terima kasih
tuhan untuk semuanya.... amin.

assalamualaikum...

hai semua. i'm so happy dan bersyukur sangat2. result dah keluar dan agak memberangsangkan. alhamdulillah, keputusan meningkat setiap semester. terima kasih buat pensyarah kerana susah payah mengajar aku dan bagi tips untuk final exam. buat rakan-rakan pula, thanks yunk sebab sudi belajar sama-sama dan share note korang untuk aku. buat family dan sahabat, terima kasih atas sokongan dan doa kalian. i'm grateful sangat2. tanpa korang sapa lah aku kan.. 

buat mom, terima kasih untuk hadiah. laupun paey minta main2 je tapi mak tetap bagi gak.. huhuhu aku pau mak RM 50... My mom pesan, belajar sungguh lagi, naikkan pointer. paey janji mak, no matter what happen, i'll do my best for my life and my future (>_<).. 
dalam kegawatan sebagai mahasiswi
RM 50 cukup berharga buat aku...
thanks mom.

dunia aku x punya perbezaan sangat sama ada di campus ataupun di rumah. tapi kat rumah, macam biasa lah kan. buat kerja rumah, cooking (walaupun aku x reti sangat masak tapi tetap jadi chef taw.. hehe), jadi cleaner and so on. tapi aku happy sangat sebab boleh berada di samping keluarga, boleh bergurau, bergaduh, main-main, boleh mengepau..hehe (amboi, sila jangan ikut perangai saya, okay.. huhuhu) dan paling best boleh berada dengan insan tersayang. walaupun bukan selalu kitaorang jumpa tapi bila kat kampung rasa dekat je. bak kata orang dulu-dulu jauh dimata dekat dihati "... x begitu?

hello awak..hehehe
apa pun,apa yangboleh aku buat, just ucap syukur pada Allah SWT sebab terlalu banyak rahmat yang diberikan untuk aku. aku ada sahabat yang baik dan penyayang, sebuah keluarga yang sederhana dan memahami, punya kekasih hati yang cukup penyabar dan orang-orang yang prihatin dengan diri aku ni. terima kasih semua. hanya Allah SWT sahaja yang mampu membalasnya. okay lah, x tahu nak tulis apa lagi.. wassalam...

p/s:

renungkan dan selamat beramal (=_=)

" THANKS ALLAH SWT, FOR ALL THE THING THAT YOU HAVE DONE "







No comments:

Post a Comment