Wednesday, February 22, 2012

indah dunia tanpa kamu...

assalamualaikum... walaupun aku dah lalui hari-hari tanpa dia, aku sedar betapa indahnya dunia tanpa dia. bukan kerana aku suka hidup tanpa dia tapi sekurang-kurangnya aku tak akan sakiti atau buat dia sedih. mungkin bukan jodoh aku dengan dia. tapi sekurang-kurangnya aku tahu Allah SWT ada untuk aku. aku sedar


apa cuma boleh doakan dia bahagia. mampu memiliki insan yang lebih baik daripada aku. aku sedar sapa diri aku. tidak sesempurna mana. hanya wanita biasa yang masih memerlukan bantuan dan tunjuk ajar tentang kehidupan daripada orang lain. tapi aku rela kalau itu dah ketentuannya kerana aku tahu


jika dia bukan milik aku, aku berserah. moga-moga suatu hari nanti akan tiba juga insan lain yang mampu menyempurnakan kehidupan aku, mampu untuk berada di sisi aku di kala suka dan duka, mampu berdiri teguh di samping aku bila aku memerlukan perlindungan dan yang pasti biarlah dia seseorang yang mampu mendorong aku ke arah kebaikan. moga-moga apa yang aku harapkan dan aku impikan tercapai. amin... wassalam...

No comments:

Post a Comment