Sunday, February 12, 2012

like usual.........

Assalamualaikum...
hai semua. apa khabar? moga sihat-sihat selalu di samping keluarga tercinta. aku? memang sihat sentiasa + makin montel kot.. huhuhu minggu-minggu terakhir ni buat aku rasa bahagia sangat. luangkan masa dengan insan tersayang, bergurau senda, ketawa sama-sama dan yang penting kenangan terindah yang tidak mampu aku sendiri lupakan. semalam jalan-jalan cari pasal kat BP Mall, Batu Pahat Johor cuci mata, cari barang, makan ais krim..huhu sedapnya. apa yang penting shyiffa belanja. huhuhu jangan mara. ada lah snap pic skit...

hantu ais krim

si muncung

stay together forever.. insya'Allah

ahad ni dah balik tanjong malim. tak sabar rasanya nak bertemu dengan sahabat di sana, jue, ikah, shuhada, mas, syahira & housemate tercinta, linda. tunggu kepulangan ku kawan. hehe padahal diaorang balik hari yang sama.huhuhu. aku dah tak sabar nak bina pengalaman baru, nak dapat idea dan ilmu baru, lecturer baru, buku baru, PTPTN yang baru (oppsss!!!!) dan yang penting explore semua perkara yang aku tak tahu. 

azam 2012 aku ialah:
  • naikkan PNGS & PNGK aku ke tahap yang membanggakan
  • licence..huhuhu (malunya saya tak ada licence lagi)
  • baik pulih diri ke arah yang lebih baik.. InsyaAllah. Amin.
  • get marry soon..hahahaha gatai!
moga impian ku terlaksana. tapi kalau bab kahwin tu lambat lagi kot. lau cepat pun syukurlah... mak abah, paey (ehem.. mcm nama lelaki kan.. panggilan dirumah) minta restu ye. doakan kejayaan paey dunia akhirat. sayang mak abah so much. love u!!..
oklah. dah habis idea mencarut sedunia.. tata.. wassalam.. (>_<)


No comments:

Post a Comment