Monday, January 16, 2012

SELAMAT TINGGAL SEMESTER 5

assalamualaikum....
hoorrraaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!! 

amboi, x agak2 suka nya...
yang ni sopan sikit.. i like!!!
exam dah habis. that's mean, tamatlah sudah semester 5 yang penuh dengan pancaroba ini. pancaroba lah sangat padahal ko tu faizah yang malas bebenor ye.. huhuhu xsabar rasa nya mahu pulang ke kampung halaman, bak kata orang tua2 (agaknya lah); " roh dah ada kat kampung, badan je masih ada kat kolej kesayangan ni'.. hehehe apa pon aku happy sangat sebab semester ni berakhir dengan selamat dan jayanya. sebabnya kurang dugaan berat yang aku tanggung semester ni. agaknya lah.

tapi tahun depan..hurm.. x tahu lah. x sampai setahun je lagi nak praktikal.. sudah bersedia kah aku??? ayoyoyo... saya ingin jadi guru yang berjaya.. mampukah saya? tepuklah dada, tanya hati, ketuk iman anda.. olo.. mcm mana ni? emak.. abah.. tolong!! huhuhu.. 

anyway, mcm biasa lah kitorang ambil gambar buat kenangan, lagi2 lepas ni kitorang nak berpisah dah.. just take a look and enjoy it yeah....

cik shuhada & cik shalinda

saya & cik atikah

cik shuhada lagi, cik salinda
lagi & cik jue majid

kami berlima bersahabat hingga ke
Jannah, Insya'Allah.....
aku kurang kije.. memang pon

kat SITC

tinggi sangat kan kami???

cik jue majid & cik shalinda
kenangan 2011/2012 tetap dalam ingatan, buat sahabat selamat bercuti ye. jangan nakal2. after 1 month kita jumpa lagi k. semoga kita dapat PNGK yang terbaik 4 this semester.  amin, Ya Allah.. buat shalinda dan shuhada, semoga selamat pergi dan pulang... buat cik masturah, baik2 noh dok sorang2 kat umah ni. kalau takot panggil pak cik Kamal or pakcik Koboi temankan ae.. xpon tiak je pak cik kat bawah tuh..huhuhu (*_*). sampai disini sahaja, salah silap harap maafkan. wassalam.

p/s: saya nak balik kampung esok. nak jumpa insan2 tercinta. doakan saya selamat pulang dan kembali ke campus. (=_=)

senyum seindah suria..




1 comment:

  1. hoorey dh hbs dh... rsanya pepatah yg ko wt 2 org tua x kata pn ko je yg kata hahahahha....

    ReplyDelete