Saturday, January 21, 2012

aduhai..


Assalamualaikum.
Biasanya kalau bukan time cuti sudah semestinya, byk entry2 baru yang dikarang, dipuitis (mak aiii!!), diselongkar (macam segmen FUHH!!!) dan sewaktu dengannya di blog sahabat kita untuk tatapan blogger seperti aku. aku dah ketandusan bahan bacaan & gosip2 semasa terutamanya musim2 semester break ni.. hurm, tp yang paling cool & terbaik ialah blog "HARAPAN RAKYAT". setiap kali aku buka blog dea ni ada je entry baru. pasal politik lah, adam adli lah & sewaktu dengannya.. persoalannya, sampai bilakah adam adli mampu menjadi berita hangat di media massa such as blog2, surat khabar & dll?? entahlah.. aku pun x tahu. x ambil kisah langsung. as long as aku dapat tamatkan pengajian aku. lau rezeki lebih dapat kije x pon sambung master kan2.. fuyoo... cita2 tinggi melangit!!! x tahu dapat gapai 2 x? ramai yang menyatakan bahawa apa yang diperjuangkan oleh adam adli tu bagus cuma cara yang digunakan agak tidak bersesuai. "ACADEMIC FREEDOM" yang dilaung2 kan oleh beliau merupakan fenomena baru di UPSI. aku x boleh nak komen lebih2 sebab aku pun x ambil tahu sangat pasal ni. nanti lah aku korek2 okay.

Pasal dunia aku lak. hari ni ramai yang bertandang ke rumah aku. bukan ye orang nak masuk merisik ke meminang ke tapi cuma saudara mara jauh datang bertanya khabar. al maklum lah.. nak mengeratkan lagi silaturahim yang dah sedia terjalin. tinggal si dia saja yang x bertandang lagi. huhuhu... siapa? .............. (>_<). just miss him, that's all..

si dia ni kot?
amboi lidah.. kasi potong!!
oppsss!!! maafkan saya.  =P

Dan dalam seminggu ni juga, aku dengan rasminya menjadi CLEANER terhormat. tukang cuci tanpa gaji. hehe walaupun sebulan, x kira aku nak gak minta duit gaji.. hehe mak... abah... nak duit.. huhuhu [sambil buat muka kesian (=_=).. wink!!!3]. oklah.. aku dah blurr. x tahu nak kecek gapo lagi lohni. so buat kalian semua, selamat bercuti and have a nice day. wassalam..

p/s:
ooopppss!!! saya terlupa. maafkan saya. 
selamat menyambut tahun baru cina. 
GONG XI FAT CAI.... 


warna merah manyak oonggg!!!
kepercayaan kaum Cina. 




No comments:

Post a Comment