Friday, January 27, 2012

beautiful moment with u.... (*_*)

Assalamualaikum..
Sebagai rakyat Malaysia, aku dah jalankan tanggungjawab aku. hehe nak tahu apa dia? aku dah berjaya menghabiskan baucer sebanyak rm 150. dah tinggal rm 50 je. saya nak lagi rm 200 boleh?? hehehe banyak lah cikadak engko paey wei.. smlm, cik abang saya tolong hantarkan.. ehem3.. terima kasih shyiffa. huhu.. yang pasti semalam aku bertungkus lumus dan berjuang untuk mencari buku2 yang berbaloi (memang semua berbaloi pun cuma penting ke x jew, kan3??). hampir sejam lebih juga aku kat dalam kedai tu. mana x nya, nak cukupkan rm 150 punya lah payah. no money back guarantee okay. kalau ada balance, kira terbakar lah duit aku.. hehe lagi2 siap ada diskaun, makin melonjak lah aku. well, korang faham2 lah kan. kalau bab ada sale je aku memang suka. selepas satu jam setengah berlalu akhirnya aku berjaya memperoleh 6 buah buku (2 buah untuk wanie, 1 buah buat shyiffa, 1 buah lagi buat shyiffa's niece and 2 buah lagi untuk aku), CD-R, CD & VCD Storage Pounch, 1 buah album dan 2 batang lolipop.. jom tengok pe yg aku beli...

yang ni wanie punya

dalam ni ada 3 buah buku
hanya untuk aku.. hehehe

dah bertahun aku ngidam nak beli
akhirnya.. hilang kempunan aku..
dapat diskaun lagi tau..
RM 60 jadi RM 38.90 bukan tunai tapi
dengan baucer..huhuhu

untuk kegunaan masa hadapan

thanks popular coz sudi layan kerenah buyer
macam aku ni.. lau dapat baucer lagi aku pergi
tempat ko ae..

resit!! dah beli kenalah simpan ye

hurm.. yang lain2 x dapat nak tunjuk sebab aku dah serahkan kat shyiffa. apa pun aku enjoy berbelanja. walaupun penat tapi best sangat2. lepas shopping buku, kitorang pergi karaoke dekat square one mall. dah lama x berduet bersama. lepas juga rindu di hati.. hehehe (nak termuntah.. walaupun aku yang menulisnya)..huhuhuhu..just chill. okay lah. x tahu nak mencarut apa lagi. chow dulu. wassalam..

No comments:

Post a Comment