Saturday, January 7, 2012

dunia 2012 menjelma, selamat tinggal 2011

assalamualaikum
suka duka 2011 dah pergi buat selamanya. hanya yang tersimpan cuma kenangan yang akan kekal abadi hingga ke akhir hayat. moga apa yang berlaku dalam dunia aku yang lalu menjadi iktibar dan tauladan buat diri aku. aku cuma insan yang lemah disisinya. masih dan akan sentiasa memperbaiki kehidupan yang sedia ada ni. tahun 2012 sudah menjelma. apa yang aku harapkan, aku mampu jadi orang yang berjaya dan  buat insan-insan yang aku sayang bahagia dengan apa yang aku raih. berbaki setahun lebih lagi, aku bakal menamatkan pengajian aku. moga-moga aku dapat apa yang aku mahukan. amin..buat sahabat, mungkin tak terlalu lewat untuk aku ucapkan selamat tahun baru buat kalian. tanamkan azam baru dan kejar azam yang belum sempat dicapai pada tahun lepas. anyway, good luck tok exam kali ni okay. wassalam.

cebisan tahun 2011. tinggal kenangan

pwtc
nice post kan
my buddies
nampak tua tak?
with roomate, miss shalinda
love u all
marina cove beach resort
just laugh
program jalinan kasih, SRN
bang!!!!
si comel dalam dunia aku
3 dara
........................
kurang kerja
manis tak kitaorang??
the end of the programme
miss shuhada & miss atikah

miss purple & miss chocolate

2 comments:

  1. bse lah yunk.. semua tuh kan model terlatih di datangkan khas dr c204..huhuhuuhuhuhhuhu

    ReplyDelete