Monday, January 9, 2012

examination week...(=_=)

assalamualaikum..
sekarang ni tengah minggu exam.. alhamdulillah, dua kertas dah selesai aku jawab. tinggal lagi 2 je lagi kertas; perlembagaan malaysia & bimbingan dan penasihatan.. hati aku? sudah semestinya takot & gementar nak jawab exam. walaupun bukan kali pertama aku jawab exam tapi entah kenapa semester ni rasa lain mcm. mampu ke aku jawab dengan baik? mampu ke aku naikkan PNGK aku tok semester ni? bukan nak pandang rendah pada diri sendiri tapi makin lama makin banyak cabaran yang terpaksa aku tanggung. tapi dah jadi adat dan rencam kehidupan kan. lau x ada masalah & cabaran kehidupan ni x akan ada makna, x akan akan  sinarnya bukan?? acececehhh.. melalut aku.. moga2 aku dapat jawab suma ye dengan baik & sempurna. x lupa juga tok sahabat tersayang.. good luck okay, moga2 kita dapat capai kejayaan bersama-sama. hah, nilah buku2 yang aku dok menelaah..hehehe

rajin x saya?? huhuhuuhu

walaupun baru seminggu aku duduk kat kolej ni, rasa nya mcm dh lama. aku rindukan suasana di kampung halaman. walaupun kampung aku bukan kampung tercantik di dunia tapi aku bangga dengan kampung aku; kampung sungai nibong. hehe, nak tahu kenapa? sebabnya... rahsia. selain kampung, sudah semestinya aku rindu kan family aku, mak, abah, angah, ayu & wani.. dorang tengah buat apa ya? mesti tengah tengok tv x pon dok makan nasi.. gosh!!! miss them so much. x lupa gak, buat buah hati tersayang, Mr Chypa.. rindu sgt sama kamu, jumpa minggu hadapan di rumah saya okay, i'll cook something delicious for you, but promise me something, makan je ae tapi jangan dok comment.. hehe..

pape pun i hope sume ye akan berjalan dengan lancar. moga2 sume yang berlaku dalam dunia aku ni sentiasa ceria selalu.. wassalam.

No comments:

Post a Comment