Thursday, January 19, 2012

Alhamdulillah... thank you Allah

Assalamualaikum...
Alhamdulillah..itu je yang mampu aku ucapkan pada saat ini.. 

syukur ya Allah...

Alhamdulillah...Allah masih lagi bagi aku kesempatan untuk hirup udara segar di bumi-Nya. dan syukur juga aku panjatkan coz Allah telah memberikan kesembuhan kepada shuhada. walaupun bukannya 100% tapi sekurang-kurangnya dia dah dipindahkan ke wad biasa. apa yang aku leh buat seperti sahabat2 yang lain iaitu mendoakannya supaya dia cepat sembuh dan kembali seperti sedia kala dalam tempoh sebulan ni. hanya doa yang mampu aku dan saha bat yang lain kirimkan..

alhamdulillah juga, Allah masih sayangkan aku. walaupun hampir tiap hari macam2 dugaan menimpa aku tetap yakin yang Allah x kan bagi dugaan yang hamba dia x mampu harungi. biarpun badai melanda aku tetap pasrah. aku cuma leh berdoa.

buat insan tersayang, saya ikhlas terima semua tentang awak seadanya. x perlu ragu2. pe yang ada di hati saya hanya Allah sahaja yang tahu. 

buat sahabat, aku rindu kalian semua, suka duka.. moga kita berjumpa lagi selepas sebulan ni. wassalam...

No comments:

Post a Comment