Sunday, January 15, 2012

AUTUMN DALAM HATI AKU

assalamualaikum...
walaupun sekarang ni aku dalam mood exam, namun penangan korea masih lagi pilihan utama & kegilaan aku dan roomate aku, cik shalinda... autumn in my heart.

autumn in my heart... (>_<)

drama 16 episode yang sangat touchin' lah.. why? hampir semua babak yang ditayangkan mengeluarkan air mata. walaupun drama ni dah lama tapi xpernah pon aku jenguk walaupun satu episode. si minah shalinda ni lah yang heret aku. hehehe 
monolog dalaman:
(padahal dengan kerelaan hati nak tengok. siap suruh cik akak tu buka pai habis episode...huhuhu maaf ye cik shalinda)

autumn dah habis. tapi buku bimbingan dan penasihatan x habis2. mcm mana ni. esok petang dah exam. main2 ae ko faizah. aku bagi penampar nak? huhuhu. aceceh... sedap nak penampar diri sendiri. korang pernah buat x? lau pernah apa rasa? whatever lah faizah oiii.. janji ko x menangis nak jawab exam esok. (=_=). 

esok paper last. that's mean, hari selasa dah boleh balik kampung... oooooo balik kampung. kenapa aku excited nak balik kampung? nak beli arnab. yeah. nak jadikan binatang peliharaan. aku suka. kalau kat sini arnab felo yang aku dok kejar tapi dea x nak kat aku..huhuhu.. encik abang kate nak belikan tapi x tahu jadi ke x. lau dea x nak belikan, i'll buy it by myself. simple right?? hehehe

hai.. saya si arnab. comel x saya??
ni bukan aku punya.
ni aku rembat kat google image.
aku punya coming soon.. hehehe
apa pun. wish me luck 4 exam esok. insya'allah akan buat yang terbaik. sebenarnya buku dah siap belek tapi x tahu lah masuk kepala ke x. just wait and see esok yea.. buat encik abang, sila sediakan wang anda untuk beli arnab saya. boleh x? (sambil buat muka sweet) amboi.. sweet lah sangat! huhuhu.. buat buddies, selamat  menjawab exam esok yeah.. wassalam...

No comments:

Post a Comment