Thursday, March 1, 2012

ko kene reject!!!!

hai..assalamualaikum semua...

hari ini macam biasa lah, pergi kampus untuk selesaikan misi semalam yang tiada kesudahan, nak tahu apa dia? berkejar-kejaran mencari ketua jabatan kita lah,..huhuhu nak minta pengesahan tambah jam kredit. huhu dengan berkeyakinannya aku serahkan lah surat tu. lastly kene reject! huhuhu. nak tahu encik tu kata apa? 

"surat awak ni salah, sepatutnya "kepada" letak di atas surat. lagi satu mana ada letak nama jawatan dulu, sepatutnya letak nama orang tu dulu baru letak nama jawatan. betulkan balik surat tu"

sentap aku masa tu. dah lah urgent. huhuhu terpaksa lah aku terkocoh-kocoh bersama roomate aku perbetulkan balik surat tu. pergilah kat koperasi kat Bitara Siswa tu. dah siap print, tiba-tiba black out!!! nasib baik sempat. huhuhu tapi yang tak best ye, semak punya semak silap pulak. dah kena perbetul semula. aku dah mula panik dah ni. karang KJ lari pulak.huhuu 

aku teruskan misi aku pergi ke cc kat luar kampus. nasib baik tak black out.huhuhu tapi yang bengongnya tuan punya kedai tu. dahlah komputer tak seberapa, siap caj komputer lagi pulak. menda tah.. cuma print je ko. memang dasar cekik darah. aku pulaukan kedai ko lepas ni.haha dah siap print semua, jumpa KJ balik. nasib baik KJ tak lari. dh siap semua dah. thanks KJ sebab tak lari.huhuhu okaylah dah tak ada untuk dicarutkan. aku penat sangat-sangat. wassalam. 

No comments:

Post a Comment