Friday, March 9, 2012

MYEG TEST VS PRAKTIKUM

assalamualaikum semua...
apa khabar? moga-moga sihat hendaknya, macam aku.. rasanya agak lama juga aku tak menulis kat laman blog aku ni, rasanya dah bersawang kot..huhuhu maklumlah, usia makin meningkat, semester makin bertambah, kerja pula makin menimbun-nimbun.. dah macam gunung everest dah. proposal, assignment, lesen & sewaktu  dengannya...

hah.. hari ini aku ambil MYEG TEST, alhamdulillah keputusan memberangsangkan, syukur sangat-sangat. rasa nak menggila pun ada sebab satu beban dah hilang. tinggal latihan amali 3x & ujian JPJ. takot lah.. minta-minta dipermudahkan segala urusan.. nak tengok aku dapat berapa? 
cekidaout!!!!

agak bangga juga.. penat aku menyelak buku hari2,
naik muak pun ada tahu.. =p
syukur, alhamdulillah
walaupun MYEG TEST dah habis, tapi aku kena fakus untuk assignment aku pula. tak sentuh langsung padahal dah minggu ke-4. nak submit minggu ke-8 dan ke-9.huhuhu sedihnya... tak apa lah.. just berusaha paey, i know u can do it.. 

pasal praktikum pula, aku memang happy & bersyukur sangat sebab dapat buat kat kampung halaman, hilang beban nak fikir pasal rumah sewa, transport, makan & sewaktu dengannya. semua dah tersedia. cuma aku agak terkilan lah, kawan-kawan aku yang lain tak dapat buat kat kampung halaman masing-masing. semuanya telah ditetapkan oleh fakulti masing-masing. aku kiranya bertuah dan memang dah tersurat sebagai rezeki aku.. syukur.. praktikum mula bulan 6 nanti, tapi yang cabaran masa dekat ni ialah, macro-teaching dekat SMK Kuala Kubu Baru selepas cuti sekolah nanti.. mampukah aku??? wassalam

2 comments:

  1. tahniah yunk...gempak keputusan tu...bak kata org zaman skrg, giler kentang...

    pasal praktikum..tahniah...jmp org2 kg pnggil cikgu nnt

    psal microteaching tu, x sah risau la...wat ala2 mcm ngajau betul2 kat sek...ala2 cikgu tetap gitu....hehehehe

    ReplyDelete
  2. hehe thanks yunk.. aku pun xsangka dapat segitu..huhuhu im proud of myself. acececehhh... insya'allah aku akan jadi cikgu yang takkan menyesatkan pelajar aku, aku akan ajar yang lurus je bukan bengkok-bengkok. pasal macro-teaching tu i'll do my best okay, doakan aku tahu... muahhhh hehehe

    ReplyDelete