Sunday, March 11, 2012

ceritera duka



assalamualaikum
kadangkala hati yang terluka lagi dalam parutnya, lebih pedih rasanya berbanding luka di luaran. ya, mungkin aku seorang yang agak kasar jika dibandingkan kamu semua, tapi aku sedar sekeras-keras mahkluk tuhan macam aku pun mampu terasa, mampu terluka macam kamu semua, cuma bezanya aku tak mampu nak luahkan apa yang aku rasa melalui kata-kata. aku tak bijak berkata-kata seperti kalian. mungkin kalian tidak sedar apa yang berlaku.. biarlah ia menjadi rahsia tuhan. sesungguhnya aku kecewa & sedih sangat-sangat. aku bukan insan yang kamu kenal dahulu, i've change a lot. thanks to you. dan aku nak kamu semua tahu...


buanglah kesedihan kau, faizah.. 
tak siapa yang faham apa yang engkau rasa terutamanya sekali dengan pandangan mata kasar. engkau adalah engkau, tak ada sapa yang mampu ubah jika engkau sendiri tak berbuat begitu. just let it be, okay. be strong sebab kebahagiaan akan muncul juga satu hari nanti. tunggulah... amin. wassalam

2 comments:

  1. knp ni yunk?mcm ada yg x kena jer..cer citer

    ReplyDelete
  2. banyak yang tak kena yaunk.. kadang2 mungkin orang tu xsedar yang hati kita ni disakiti.. tapi aku xkesah kok. aku memg sensitif & mudah mara tapi aku bukan jenis pendendam & susah nak lupakan pe yg dah berlaku... pasal apa biarlah aku tahu sendiri... thanks kak mas, sebab cares about me.. sayang kamu ketat-ketat.

    ReplyDelete