Sunday, September 23, 2012

why me?

assalamualaikum...
hati ni sakit sangat. kadang2 ape yang kita buat tak pernah nak puaskan hati sape2. padahal kita dh buat yang terbaik untuk semua orang. pe lagi yang kurang... hurm, sedih rasenya. mcm nk cry pon ada. really need someone to talk. but who.. secara zahirnya, i've lot of friend but true friend, just a little.. my buddies semua jauh2. kat sini xda sorg pun.. hurm.. really miss them so much. even selalu gaduh @ kecik ati sekalipun, dorang lah tempat suka duka aku, selalu ada disamping aku. bf a.k.a kawan lelaki??? semua sama je. ada cuma bila suka, kalo duka semua hilang.. hurm...
bila nk habis praktikal ni, aku nk bwk diri. nk duduk sendiri. pnt lah dok umah tapi mcm ni. aku kan cuma leh sakitkan ati org je. aku kn mmg cmtu. xpernah nk senangkan ati orang lain. pe yang aku buat semua xbetul, kurang semuanya. asal tah. mmg aku belajar tinggi tapi xda setinggi mane pun tapi at least xpayah nk kaitkan dengan apa yang aku belajar. pe yang aku jadi skunk semua pengaruh persekitaran. jadi xpayah lah nk salahkan aku 100%. aku dah cuba yang terbaik. terimalah kekurangan aku. terimalah kelebihan aku. tu je yang aku nak. wasalam

No comments:

Post a Comment