Saturday, June 2, 2012

Handwriting

assalamualaikum...
aku tak pasti kenapa hari ni aku tergerak nak tulis sesuatu kat blog ni. padahal aku tahu aku tengah kekeringan idea nk curahkan kat blog ni. pe yang aku rasa skrg ni bercampur baur. suka, duka, sedih & so on. kenapa aku sensitif sgt2 hari ni. knpe? hanya kerana nota aku renyuk aku cry. aku sendiri tak pasti tapi tibe2 rasa sebak. mungkin sebab aku penat sgt2 siapkan nota tu tak pun mmg aku mengada2 nk cry kan? hahaha... seriously, aku tak tahu ape yang dah jadi kat diri aku ni. serabut semua lah. yang aku tahu skrg ni aku nak keluar dari kolej ni. nak buat pe yang aku nak. hang out puas2 dengan member, tgk wayang, karaoke, main bowling.. aku rindu gile nak buat semua tu. dah lama sgt2 aku terperap kat kolej ni. tapi masalahnya skrg ni, ada ke yg nak teman aku? entahlah. ergghhhhhhh... serabot. wassalam.. 

No comments:

Post a Comment