Friday, May 4, 2012

terima kasih sayang... untuk segala pengorbanan. i cintakan u sangat2

assalamualaikum...
alhamdulillah.. aku masih diberi peluang untuk hirup udara segar kat dunia ni. aku sangat2 bersyukur. dan hari2 aku ceria bersama sahabat2 aku, kekasih hati aku yang jauh di mata dekat di hati, bersama family tercinta, dan semuanya. aku sangat bersyukur dengan apa yang ada dalam diri aku ni. aku terharu sangat2 sebabnya masa hari jadi aku yang lalu, kami raikan bersama2. walaupun serba serbi kurang tapi aku bersyukur sgt2... nk tengok x kek hari jadi kami??

sedap x kek kami2 ni? 

paey & shuhada & kak mas

happy birthday to us

separuh sudah kena baham

yummmmmm~~~~~~
cantik kan2... sedap sgt2.. thanks kak mas. i love u..mmuuuuahhhhhhhhh =) x sabar nak menanti ikah & linda  pnye birthday. hehe nk buat gitu gak lah... 

okay.. kita tutup cite pasal kek. kita pergi topik baru.
TESIS!!!
alhamdulillah tajuk tesis dh ditetap & sudah htr kat prof. kanthasamy. nk tahu x apa dea?
"TUN ABDUL RAZAK: KEPIMPINAN & DASAR-DASAR KE ARAH PERPADUAN NASIONAL"
tu dea.. hehe alhamdulillah. insya'allah aku boleh buat. method yang aku nk guna cuma kajian kepustakaan. lebih kepada kualitatif. mudah-mudahan boleh lah aku buat kan2. takut gak. penyelia tesis aku pn mcm x yakin je dengan aku. aku bukannya golongan yang bijak pandai. aku cuma manusia biasa..huhuhuhu siapa lah aku kan. hurm....

hari ini dok buat kije berfaedah sikit. hari ini dok berbasikal. keluar peluh sikit kalo x asyik makan tido je 24 jam.. ada lah snap pic sikit.. checidaouuuuttttttttttttttttttttttttt!!!!

mcm budak x betol pn ada aku ni kan

sopan ye kak linda kita ni

fuh!!!!!!

kampus baru

futuristic design 

okay lah.. dh tengok kn? dh cuci mata kan.. wassalam

No comments:

Post a Comment